Thuis - Reisverslag uit Nairobi, Kenia van Roos Vrolijk - WaarBenJij.nu Thuis - Reisverslag uit Nairobi, Kenia van Roos Vrolijk - WaarBenJij.nu

Thuis

Blijf op de hoogte en volg Roos

27 Augustus 2013 | Kenia, Nairobi

Thuis!

Met een cultuurshock en een lichte jetlag kwam ik thuis in een soort droom. Nog niet helemaal thuis, denkend aan Kenia. Bij ons afscheid met de klas kwamen er een paar traantjes naar boven bij een aantal meiden. Ik dacht terug aan ons bezoek bij Oxfam en de Nederlandse ambassade, terugdenkend aan wat er allemaal werd verteld over hun werkzaamheden en waar ze voor staan. ook de babyolifantjes schoten nog even door mijn hoofd, WAT LIEF! Wat mij nog wel het meeste bij staat zijn de workshops die we hebben gegeven. Volgens mij hebben we de laatste twee weken voor hun vakantie hele leuke en leerzame dingen gedaan en volgens mij was het wel een afleiding van de realiteit en ik hoop dat ze veel nieuwe dingen van ons hebben geleerd. Ik in ieder geval wel van hun. We hadden een geweldige groep meiden waarmee we op reis zijn gegaan. 9 uiteenlopende dames, ieder zijn eigen ding. Zonder botsingen zijn we door de twee weken op een hele leuke manier doorgevlogen. Een reis om nooit te vergeten, wie weet ga ik dit in de toekomst nog wel een keer doen. Nu nog even bijkomen en nagenieten van de reis. Merijn en Linda (onze reisleiders) Dankjewel voor jullie enthousiasme, Leiding, informatie en gezelligheid, jullie waren top! Dankjewel Millenniumtravels, Timu Kota, stichting4life en iedereen die het mogelijk heeft gemaakt.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Roos

Actief sinds 02 Aug. 2013
Verslag gelezen: 241
Totaal aantal bezoekers 2884

Voorgaande reizen:

31 Juli 2013 - 16 Augustus 2013

Kibera

Landen bezocht: